We deliver food
Advertisement

Handelsbetingelser

1. Bestillingsproces og levering

Din ordre

Når du har valgt de produkter, du ønsker at bestille fra menuen hos den valgte Restaurant og har afgivet øvrige nødvendige oplysninger, vil du få mulighed for at afgive din ordre ved at klikke på knappen "fortsæt", "send min ordre" eller lignende. Det er vigtigt, at du kontrollerer alle de oplysninger du indtaster, og retter eventuelle fejl, før du klikker på knappen; når du klikker på knappen vil vi begynde at behandle din ordre og fejl kan herefter ikke rettes.

Ændring eller annullering af din ordre

Når du har afgivet din ordre og din betaling er blevet godkendt, kan du ikke ændre eller annullere din ordre, og kan heller ikke få pengene refunderet (se afsnit nedenfor omkring detaljer om processen vedrørende afviste ordrer). Hvis du ønsker at ændre eller annullere din ordre, kan du kontakte vores kundeservice, som beskrevet I afsnit nedenfor, og de vil forsøge at kontakte Restauranten og informere om dine ønsker. Der er dog ingen garanti for, at vi kan komme i kontakt med Restauranten eller at Restauranten vil acceptere dine ønsker, idet de måske allerede er begyndt at forberede din ordre.

Godkendelse af betaling

Såfremt din betaling ikke godkendes, vil din ordre ikke blive behandlet eller formidlet til den pågældende Restaurant.

Behandling af din ordre og Restaurantens afvisninger

Ved modtagelsen af din ordre, vil vi begynde at behandle den ved at sende den til den relevante Restaurant og vi giver dig besked via e-mail, at din ordre er modtaget og bliver behandlet.

Bemærk venligst, at den bekræftelsesside, du kan se på hjemmesiden, og den e-mail Ordrebekræftelse, som du modtager, blot angiver at din ordre er modtaget og bliver behandlet af os. Det betyder ikke nødvendigvis, at din Ordre er blevet accepteret af Restauranten. Vi opfordrer alle vores Restauranter til at acceptere alle ordrer og til at informere os straks, hvis en Ordre afvises. Vi vil give dig besked (ofte via e-mail), så hurtigt som muligt, hvis en restaurant afviser din ordre. Restauranter har dog til enhver tid mulighed for at afvise ordrer, hvis de har for travlt på grund af vejrforhold eller andre årsager.

Levering af din ordre

De anslåede leverings- og afhentningstider afgivet af Restauranten er kun estimater. Hverken vi eller Restauranten garanterer, at ordren kan leveres eller være klar til afhentning inden for de anslåede tider.

2. Fortrydelsesret

Der er IKKE fortrydelsesret efter forbrugeraftaleloven på menuerne eller andre varer, regnet fra tidspunktet for bekræftelse af bestillingen. Enhver bestilt vare går direkte til produktion og anses derfor som værende påbegyndt efter bekræftelse af bestillingen.

3. KUNDESERVICE

Generelt

Kundepleje er meget vigtigt for os. Vores Kundeservice vil derfor så vidt muligt forsøge at hjælpe dig, hvis du har problemer med din ordre. Du kan kontakte vores Kundeservice ved at klikke på eller vælge "Support", "FAQ" eller lignende knap eller ved at ringe til det telefonnummer, der vises på hjemmesiden.

Spørgsmål til din ordre

Hvis din ordre tager længere tid end forventet, eller hvis du har andre problemer med din ordre, kan du kontakte vores Kundeservice som beskrevet ovenfor, og en af vores Kundeservice rådgivere vil derefter forsøge at kontakte Restauranten for at følge op på din forespørgsel og henvendelse.

Ændring eller annullering af din ordre

Hvis du ønsker at ændre eller annullere din ordre, efter den er afgivet, og betalingen er blevet godkendt, kan du kontakte vores Kundeservice, som beskrevet ovenfor, og de vil forsøge at kontakte restauranten for at formidle dine ønsker. Der er dog ingen garanti for, at Kundeservice vil være i stand til at komme i kontakt med Restauranten eller at Restauranten accepterer dine ønsker, da de allerede kan have begyndt at forberede din ordre.

Klager eller feedback

I tilfælde af at du er utilfreds med kvaliteten af et produkt eller den service, en Restaurant har leveret, kan du give feedback i form af vurderinger, kommentarer og anmeldelser på hjemmesiden ("Anmeldelser"), der afspejler din oplevelse. Anmeldelser er en vigtig del af vores kvalitetskontrol.

Kompensation

Hvis du er utilfreds med kvaliteten af et produkt eller den service, en Restaurant har leveret, og du ønsker at få refunderet beløbet eller et forholdsmæssigt afslag I prisen eller en anden kompensation, bør du kontakte Restauranten direkte og indgive din klage dertil, ved at følge Restaurantens egne klageprocedurer. Hvis du ikke er i stand til at kontakte Restauranten eller Restauranten nægter at behandle din klage, kan du kontakte vores Kundeservice, som beskrevet ovenfor, inden for 48 timer efter, du har afgivet din ordre, og en af vores Kundeservice rådgivere vil derefer forsøge at kontakte Restauranten og anmode om en kompensation på dine vegne. Bemærk venligst, at vi ikke kontrollerer Restauranterne og kvaliteten af de produkter eller den service, de leverer, og vi kan ikke give og er ikke ansvarlige for at give dig kompensation på vegne af en Restauranterne.

E-takeaways kundeservice kan altid kontaktes på kundeservice@e-takeaway.dk eller på telefon (+45) 70 27 70 30.

4. Betaling

Alle priser er i DKK og inkl. moms. Betaling sker online via DIBS betalingsgateway ved trækning på debetkort, kreditkort eller ved netbank overførsel. Der kan bl.a. betales med Dankort, eDankort, VISA-Dankort, MasterCard, Eurocard, Diners Club, American Express, Netbank, Ewire, Nordea e-betaling m.fl. Såfremt e-takeaway forestår leveringen (og dermed ikke restauranten selv), SKAL der afregnes ved trækning på kreditkort eller via kreditordning, idet chaufførerne af praktiske og sikkerhedsmæssige årsager ikke har kontanter på sig. Hvis der benyttes kreditkort kan beløbet trækkes umiddelbart efter afgivelse af bestilling og dermed efter levering af varen.

5. Misbrug og chikane

E-takeaway ønsker med formidlingsservicen at give mulighed for en nem og ligetil bestilling. Ved misbrug eller mistanke om misbrug forbeholder e-takeaway sig ret til at undlade at videreformidle en bestilling uden varsel. Derudover forbeholder e-takeaway sig ret til at bryde eventuel anonymitet, såfremt en bestilling gennemføres uden en gyldig betalende modtager.

6. Opbevaring af bestillingen

Bestillingen opbevares af e-takeaway. Såfremt bestillingen senere ønskes fremsendt, kan e-takeaway kundeservice kontaktes på kundeservice@e-takeaway.dk - husk at anføre ordrenummer, restaurantens navn og dato for bestillingen.

7. Persondata

E-takeaway ApS er ansvarlig for indsamling og håndtering af data. Du kan læse mere om vores politik omkring personlige oplysninger og sikkerhed under linket Personoplysninger.

8. Sprog

Kontrakter kan indgås på dansk og engelsk, jf. e-handelsloven.


Log ind

Indkøbskurv
Pris for menuer
0,00 DKK 


Natur Energi DIBS Beeptify